fredag 5 juli 2013

Klantarslet




Eftersom ryggskottet kändes bättre och det är bra att hålla igång tänkte jag att jag skulle måla en tredje gång. Och det kändes bra. Ända tills jag skulle kliva ner från pallen och gjorde en oförsiktig rörelse.

Jag fick värsta krampen i rygg och flank, det kändes absolut som om jag skulle dö, eller åtminstone svimma. Som tur var tappade jag inte färgen i alla fall. Efter att ha stått stilla i några minuter kunde jag hasa mig in och ta några tabletter. Och jag målade färdigt!

Nu ligger jag på massagemadrassen och undrar hur jag ska komma upp. Inte kan jag sätta på mig några byxor heller för att det gör för ont att lyfta benet. Så jag får väl linka runt i bara trosorna tills det blir bättre.

Dessutom måste jag packa inför vår tripp till huvudstaden i helgen. Måtte jag bli bättre!

Inga kommentarer: