torsdag 17 januari 2013

Torsdagstema - I like #76

 
 
 
 
I söndags tog vi bilen och körde omkring lite. Som man gjorde förr i tiden, innan bensinpriset skjöt i höjden och innan alla miljönissar fördömde nöjesåkning med bil. Jag var sugen på att fotografera, eftersom mörker och kyla inte har lockat mig ut på fotosafari den senaste tiden
Vi åkte över de blå bergen och hamnade i små byar som jag inte ens visste fanns.
När vi åkte sken solen, men snart försvann den i den grå molnmassan.
Men lite bilder fick jag i alla fall, och jag kände mig ändå nöjd, fast solen lyste med sin frånvaro och blåsten gick rakt genom märg och ben.
 
Här finns fler bilder.
 
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,
 

3 kommentarer:

Meta sa...

vilken fin liten by, där skulle jag kunna bo.
Det ser så fridfullt ut på bilden.
Ha en fin torsdag.
Kram Meta

Marit Johansson sa...

Alltid roligt att åka på upptäcksfärd med kameran, fin miljö på bilden!

Lena sa...

Ser mysigt ut där!