måndag 13 februari 2012

Två stjärnor har tänts på himlen


Whitney Houston är död. Ännu en stor artist som dör i förtid. Möjligen på grund av sitt leverne, för alla vet ju att hon inte varit Guds bästa barn. Men det känns ändå så onödigt.

Och jag ska erkänna att jag inte varit hennes trognaste fan, men ändå. Vilken röst. I will always love you har jag väl själv trevande försökt ge mig på i duschen många gånger. Säkert har många med mig gjort det också. Fast det är ju ingen som kan låta som hon.

Men ändå berör nog den här stjärnan som tänts mig mer än alla artister, som gått samma öde till mötes som Whitney Houston.

Så oerhört himla onödigt. Så tragiskt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

3 kommentarer:

Sus sa...

Whitney hade ett val. Det hade inte Jenny.

det är den stora skillnaden.

Baronessan sa...

Jag håller med dig. Så fruktansvärt tragiskt och onödigt. Ska läsa in mig på den bloggen.

Bitten sa...

Sus: Precis, jag sa det för 5 min sedan. Att hon ändå har gjort ett val en gång.