tisdag 8 november 2011

Kär och galen


Den 15 november är "Kär och galen" tillbaka på tv. Jag kommer inte ens ihåg att paren gifte sig i programmet när det gick förra gången med Lotta Engberg som klämkäck programledare. Antagligen för att jag inte var speciellt road eller intresserad. Men jag kommer ihåg musiken.

Och nu undrar alltså folk om den nya vinjetten till programmet har lika bra musik som förra gången det begav sig.

Jag tycker faktiskt att de kunde ha hittat nån annan låt. Lite nytt kanske man kan få på tv och inte bara gamla program i ny tappning. De kanske skulle kunna vara lite vilda och galna.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

1 kommentar:

Sus sa...

Alltså...jag kommer nog att se det första programmet...Men hoppas de slipper spela minigolf denna gången =D