måndag 10 oktober 2011

Bröllop med Beatlessound



Jag är uppväxt med Beatles. Eftersom min åtta år äldre syster älskade att lyssna på dem, blev jag så att säga tvungen. I en liten tvåa med gemensamt sovrum var det inte så lätt att vara privat. Och det här var ju innan det fanns små musikspelare så hon kunde ha pluggar i öronen. Men jag kan ju tacka min syster i alla fall. Jag älskar också Beatles och lyssnar gärna på dem. Beatlessoundet går inte av för hackor.

Och jag tror att alla tjejer alltid varit lite förälskade i Paul McCartney. Han ser fortfarande väldigt bra ut och jag tror att tjejerna fortfarande flockas runt honom, fast han hunnit bli 69 år. Nu har han gift sig igen, den här gången med en amerikanska som "bara" är 18 år yngre. Tredje gången gillt får vi hoppas.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: