måndag 22 augusti 2011

En del är det synd om


Det är lite synd om Pernilla Wahlgren. Nu tvingas hon flytta ifrån sitt 400 kvadratmeter stora hus med dressingroom, och vissna blommor i rabatterna.

Lite synd om det svenska kungaparet är det också. De tänkte äta på en krog i Tyskland, men nekades bord eftersom restaurangen var full, och tvingades äta pizza hos en konkurrent.

Prinsessan Madeleine och hennes före detta var på samma bröllop och tvingades ses igen efter drygt ett år.


Fast mest synd är det nog om mig. Det är måndag morgon och jag måste åka och jobba. Dessutom är det grått och regnigt väder, som inte precis gör det lättare.

Fast vem har sagt att det ska vara lätt här i livet?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha, visst tusan är det synd om dig, men det är nog mer synd om mig... Jag har semester och det regnar...

Anonym sa...

Idag har jag badat,solat och druckit vin vid mitt skärgårdstorp.. Jag är pensionär, "friherre", och har lämnat saltgruvan efter 45 år... Ha en bra dag!

Baronessan sa...

Komma här och gnälla om att få jobba när Pernilla har det så svårt ;)

Jenny sa...

Det finns nog inte nån i hela världen som det är så synd om som just Pernilla Wahlgren... ;D