tisdag 23 augusti 2011

Äcklig smak i munnen



I går började en tv-serie igen som jag tidigare bara skrattat åt och tyckt varit ganska kul. Men nu vet inte om jag ska skratta eller gråta åt Hollywoodfruarna. Blir de så där jäkla elaka bara för att de är rika?

Jag tyckte inte ens om Maria Montazami, som jag tidigare tyckt varit så harmlös med sina konstiga kommentarer, men nu tycks även hon visa sin rätta sida. De framstår som äckligt egoistiska, elaka, bitchiga och verkligen totalt intelligensbefriade.

För deras och alla andras skull hoppas jag att de inte är så där i verkligheten ...

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har inte följt det här programmet men av det lilla jag har sett verkar alla korkade och konstigt tillgjorda. De är inte ens snygga, bara äckliga!