söndag 15 maj 2011

Gäääsp




Helt förutsättningslöst satte jag mig för att följa Eurovision Song Contest. Eftersom jag varken hört Sveriges bidrag eller de övriga tävlande var inte förhoppningarna så stora. Och det blev en sömnig historia. Jag tror att jag hörde alla bidragen. Jag tror att K tyckte Finlands låt var bäst, men jag tror också att han somnade efter halva startfältet. Jag tror att jag tänkte att Spaniens bidrag var förskräckligt, att Jedward var otroligt dåliga. Jag vaknade till ibland och genomled några låtar.

Nu vet jag att Azerbajdzjans låt vann, och att Sveriges bidrag kom trea, men resten vet jag inte ett dyft om.

Jo, förresten. Att tjejen från Azerbajdzjan absolut inte kan sjunga och att hon fick vara med bara för att hon är snygg.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: