torsdag 19 maj 2011

Bacillskräck

 

Vi K håller på och renoverar lite. Igen.
På övervåningen har vi en liten toa där vi ska byta handfat.
Till ett modernt, i rätt höjd och med skåp under, spegel och hela kitet. Yes!
Det gamla handfatet var ett sånt där litet, lågt, från 1957 då huset byggdes.
Vi köpte ett nytt tvättställ till superbilligt pris på Bauhaus i januari och som legat till sig i förrådet lite.
Men det går ju inte att bara byta handfat i ett gammalt hus, utan att behöva byta tapet och måla om lite.

Det jag skulle komma fram till var att det känns väldigt konstigt att gå på toa (som fungerar ypperligt) utan att kunna tvätta händerna efteråt.
Det finns inte i min värld att man struntar i att tvätta händerna, även om man bara har varit inne och kammat sig på toa.
Så även om det inte är nåt fel på toalettstolen kan jag för mitt liv inte ens kissa där, eftersom jag inte kan tvätta händerna efteråt.
Snacka om fobi I-landsproblem.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: