fredag 29 april 2011

Jag är så blödig


Jag vet att jag är blödig. Att jag gråter vid minsta rörelse som sätter sinnet i gungning. Men när jag har ont blir det etter värre.

Då längtar jag efter föräldrarna så det gör ont i bröstet, att mamma ska ta upp mig i sin famn och trösta lite.

Det är dags att ta sig i kragen, jag är snart 53, och är bara lite skadad i knäet. Det går över och är snart glömt.

Men jag blir faan så blödig när jag har ont.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 kommentarer:

Le Loup sa...

Jag känner igen det där, med åren har jag bara blivit blödigare och blödigare. Jag tror alla ibland önskar att de var små och längtar efter föräldrarna...
Krya på knät.

Magdalena and Co in US sa...

Hoppas knäet snart blir bättre. Ont är inte roligt. Jag lyckades köra in en pinne i ögat igår. Det var inte så smart.