måndag 28 februari 2011

Usel natt

Det känns som om jag varit vaken hela natten. Nej, jag har inte tittat på Oscarsgalan. I så fall hade jag sett när den danska filmen "Hämnden" som Mikael Persbrandt är med i vann en Oscar för bästa utländska film.

Orsaken till att jag varit vaken i natt är att jag har så ont i nacken så varje gång jag vänt mig i sängen har jag kvidit och inte vetat hur jag skulle ligga för att ligga bekvämt. Och sedan har det ju naturligtvis tagit ett tag att somna om igen.

Så nu vet jag hur min dag kommer att bli. Fast den är ju redan förstörd eftersom jag ska till tandläkaren. Igen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

3 kommentarer:

Kaktusblomman sa...

Hej!

Jag köpte en uppblåsbar spikkudde , perfekt för nacken på Rusta. Rekommenderas.

Bitten sa...

Tack för tipset!

Kaktusblomman sa...

Även Eeze spray (receptfritt) är bra mt nacksmärta.