onsdag 17 november 2010

Ring inte mig - jag ringer dig

Det finns inget mer irriterande är telefonförsäljning. De kan ringa kl 21 en söndagkväll. Jag hajar till när det ringer på konstiga tider på dygnet eftersom jag alltid tror att det hänt nåt med mina nära och kära. Hjärtat hoppar upp i halsgropen. Jag brukar inte svara om jag ser att det är ett konstigt nummer, men då ger de sig aldrig. Inte förrän någon svarar och verkligen säger att intresset är lika med noll.

Om det är så att jag, mot förmodan, skulle vilja ha nån produkt som säljs över telefon så skaffar jag mig den då. På mina villkor.

missatsamtal.se kan du söka vem som ringt (om du inte vill svara).

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

1 kommentar:

Carl-Fredrik Herö sa...

Hej Bitten!

På http://vemringde.se kan du också ta reda på om det är en telefonförsäljare som ringt, ju fler som använder sidan desto bättre resultat blir det.