måndag 9 augusti 2010

Jag känner mig nästan odödlig

Efter att ha kommit ut på andra sidan av en synnerligen envis och svår förkylning (nåja, jag har väl kanske inte nått ända fram än, men närmar mig slutet) har mitt intresse för omvärlden vaknat till liv.

Robin Rahm (som tydligen är en ishockeyspelare) talar ut om känslorna sedan dopningsavslöjandet:

”Hade jag haft en pistol till hands så hade jag nästan skjutit mig själv”.

Behöver man egentligen en pistol för att nästan skjuta sig själv?

Om man ändå inte tänkt skjuta kan man väl lika gärna ta en banan eller nåt ...

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

1 kommentar:

Jah Hollis sa...

Det blir alltid mer eller mindre patetiskt när fuskare inom idrotten ska gråta ut och tala om hur synd det är om dom. Hade han skippat dopningen hade han inte behövt drabbas av självmordstankar (om han nu verkligen drabbades av sådana, jag är skeptisk).