söndag 20 juni 2010

Mot mina principer


Jag hade ju gett mig den på att inte titta på det stora bröllopet i går. Men det går inte alltid som man tänkt sig.

Efter att sprungit runt på Marieberg i flera timmar sjönk Jo och jag ner framför tv:n direkt när vi kom hem. vid halv fyrasnåret. Som av en händelse var det prinsessbröllop på tv.

Och där blev vi alltså sitttande i nästan nio timmar (med avbrott för lite mat) med ögon som tekoppar och med leenden på läpparna.

Och jag som av princip inte skulle titta. Men bröllop är ju alltid bröllop. Eller nåt.

Jag kan ju alltid skylla på att vi som bäst håller på att planera ett litet enkelt bröllop den 7 augusti. Vi måste ju se lite hur det går till.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

2 kommentarer:

Camilla (Rantis) sa...

hahaha....
samma här!!
Skulle INTE se...
men säger som dig, blidde flera timmar framför Tv, ifrån intåg till Storkyrkan till bröllopsvalsen i natt...
men.... dessemellan var det lite fotboll, mat och dryck med!
Men visst fällde man en å annan tår...
♥♥♥♥

Gunilla sa...

Visst är det härligt med bröllop! Jag var inställd på att titta på bröllopet och det blev många, många timmar men det var värt allt. Deras äkta kärlek kan ingen ta miste på!!