torsdag 27 maj 2010

Desperados

Vad jag inte förstår är varför 3 000 människor köar en hel natt för att köpa en tv eller en tvättmaskin eller torktumlare. Är det verkligen värt en tusenlapp eller hur mycket man sparar?

Nja, jag väljer nog att handla när inte alla andra är ute också. Och faktiskt kan jag tänka mig att betala lite mer för det jag vill ha, bara jag slipper stå i kö en hel natt och en halv dag. Så himla kul kan väl inte det vara.

Och jag tror ju att konkurrensen gör att det faktiskt går att köpa billiga grejer även om en vecka eller två. Allt annat är ju puckat. Eller vad de brukar säga.

Ja, ja, jag får väl slå ett slag för giganten också, eftersom äldsta dottern har slitit häcken av sig i flera veckor inför deras öppning.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: