lördag 30 januari 2010

Vem orkar bry sig?

Inte jag i alla fall.
Jag orkar inte ens fundera på att DN/Synovates januarimätning visar att avståndet mellan de politiska blocken minskar i opinionen och är nu så litet att det inte ens är statistiskt säkerställt.
Valet känns väldigt långt borta just nu.

Det finns ju betydligt viktigare saker att oja sig över.
Som att fundera på när vi egentligen kommer att kunna grilla igen.
Och hur länge sedan det var vi grillade egentligen?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

Brazilian Linda sa...

Skrattar lite när jag ser den här bilden :) Min man har precis åkt iväg för att köpa fisk för vi har några släktingar här och då MÅSTE man bara grilla. :) Det är så typiskt brasse. Det är inte så bra väder idag dock, lite regnigt och kanske bara 20grader.... (fast det beror ju på vad man jämför med såkalrt :))

Anonym sa...

Det går att grilla i alla årstider. Vi grillade senast förra helgen. Mums vad gott det var. Du ångrar dig inte, jag lovar. /Anna S