tisdag 19 januari 2010

Kläderna krymper

Det kan väl inte bara vara mina kläder som krympt över julhelgen? Men tyvärr verkar det som om kläderna i affärerna också har gjort det. I går skrattade jag så jag nästan kissade på mig när jag provade tunikor på Indiska. De kan vara jättesnygga så länge de hänger på galgen, men på mig är de katastrofala. Jo konstaterade återigen att mina boobs är alldeles för fylliga, eftersom det är där det glipar eller blir för intryckt.

Nä, jag får väl helt enkelt slita på de kläder jag har ett tag till eller helt enkelt börja titta på tältavdelningen. Dock ska det gå bra långt innan jag utsätter mig för något så vidrigt som det här.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo men det är så att nu när det varit så kallt ute så har det blivit fuktigt i garderoberna när man varit tvungen att "elda" så mycket så att det är förklaringen till att tygerna drar ihop sig ; ) /Anna S