söndag 11 oktober 2009

Fototriss - Så här ser det ut där jag är idag

Igår var det en väldigt fin höstdag, med hög luft och solsken. Idag lyser solen med sin frånvaro, än så länge, och det är lite gråkallt. Jag skulle kunna fuska och ta gårdagens vackra bilder med fina höstträd och knallblå himmel, men de fotona sparar jag på lite till. I stället får ni hålla tillgodo med dagens bilder från min tur runt huset eftersom orken inte räcker till för en skogspromenad just idag.








Se fler höstbilder i veckans Fototriss.


10 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktig du varit redan idag. Den första bilden blir min favorit idag.

CamillaFoto.se sa...

En tur runt huset kan räcka många gånger för att få fina foton.

Mia sa...

Riktigt fina bilder.
Ha en skön söndag!
Mia

cat sa...

Har också en massa fina foton från den vackra höstdagen igår, men så ser det ju inte ut idag.
Du har fått ihop en väldigt fin triss, där sista bilden blir min favorit:)

Pia sa...

Väljer första som favorit!

Margareta sa...

Härliga foton och tunnan är en skönhet tycker jag. Sedan ser det lite mera visset ut som det är just nu. Fina färska foton. /Margareta

Twiggy sa...

Ettan blir min favorit! Så fint inbäddad, med det gröna som kontrast mot tunnan i sig.

Cecilia Artista sa...

Du fick ju med fina höstbilder ändå trots att du inte hann ut i skogen!

Den gamla tunnan är riktigt vacker tycker jag!

ViDu sa...

Första bilden blir min favorit i din triss denna veckan.

Jah Hollis sa...

Det blev ju färggranna och fina bilder även i solens frånvaro.