tisdag 22 september 2009

Skatorna i Hollywood



Så här ser de verkligen inte ut på tv.

Inte för att jag är vacker, jag har aldrig ens tyckt eller påstått det, men jag är i alla fall glad att jag inte ser ut som skatorna i Hollywood. Ärligt talat trodde jag faktiskt att Agnes-Nicole Winter var runt 65 år. Med sin opererade kropp liknar hon mest en skämtdocka, med helt fel proportioner. Hon måste ju själv tycka att hon har en snygg kropp och visar gärna upp den,  fast brösten lyser fejk och leendet mest ser ut som en dålig grimas. Tragiskt. Sedan må hon ha sundare idéer om äktenskap, män och sig själv än Anna Anka, men trots det så undrar jag hur desperat en kvinna kan bli efter några misslyckade äktenskap. Det är tydligen så illa att hon går på blind date, men bara om karln är rik som ett troll.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

1 kommentar:

karro sa...

Jag tycker iaf att hon Maria någonting ser väldigt bra ut, de andra är väl lite väl plastiga kanske.