tisdag 8 september 2009

Lycka = lågt BMI

Tycker en del.
Jag tycker att lycka är att äta pizza en helt vanlig tisdag och att strunta i om jag väger för mycket och bara leva, utan att tänka på vikten hela tiden.
Och att påstå att man inte lider av ätstörningar när man måste köpa ett annars receptbelagt medel mot fetma (för personer med BMI över 30) på nätet för att gå ner i vikt är nog att ljuga för sig själv, särskilt om man inte är överviktig alls utan bara normal.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

3 kommentarer:

miss*e* sa...

vräk i dej pizza å njut lite lär man unna sig!

Candy sa...

Ja, någon typ av äs är det ju om man köper bantingspreparat istället för att satsa på vanlig viktnedgång. Sen säger jag inget om att folk vill gå ner i vikt. Alla har olika normalvikt, BMI-skalor till trots. Men man ska göra det hälsosamt. Enligt mig är preparat inte hälsosamt.

Jag önskar verkligen att jag kunde unna mig pizza utan medförande ångestattack.

Bantningspiller sa...

Nice blog