onsdag 9 september 2009

Kaos

I dag har varit en sån där dag när man önskar att man aldrig gått ur sängen. Allt som överhuvudtaget har kunnat gå fel har också gjort det. Med besked så att säga. Konstigt nog klarade jag cykelturen till jobbet utan blessyrer, men resten. Jag snäste åt en stackars sköterska för jobbet var bara för övermäktigt ett tag på förmiddagen. Jag fick ett tråkigt besked på telefon som gjorde hela min dag till ett enda stort kaos. Jag kände mig ett tag alldeles yr i huvudet, som någon som precis fått ett hårt slag i skallen och ser stjärnor. Jag kunde nästan se hur stjärnorna snurrade runt knoppen. När man är så här trött och less är det inte mycket man mäktar med innan tålamodet rinner över. Hungrig och skakis skulle jag gå ut med kompostpåsen, en sån där av papper, eftersom den luktade skunk. Påsen var naturligtvis blöt så när jag kom ut i hallen gick den sönder och typ hela veckans matrester föll ut på golvet. Ganska äckligt och kladdigt. Dessutom är det fotboll på tv, och det är inte precis vad jag vill se. Jag tror att jag helt enkelt går och lägger mig. Om jag inte hinner snubbla och bryta benet innan förstås.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: