lördag 29 augusti 2009

Glad ändå

Även om jag inte befinner mig i sjunde himlen direkt är jag i alla fall glad att det inte är jag som är där uppe i en omloppsbana runt jorden. Jag är inte ett dugg avundsjuk på Fuglesang och gänget som sitter instängda i en rymdfarkost. Jag har ju varit i Stockholm i dag. Igen. Den resan räcker för mig och är tillräckligt spännande. Och jag vet ju att jag kan vara ganska säker på att komma hem igen.



Klicka på bilden för att se hur mycket folk det verkligen var!

Det var mycket folk i rörelse i dag. Första helgen efter lön, mycket turister och jättefint väder bidrog säkert till att hela gatorna var packade med människor och vi fick verkligen kryssa oss fram bitvis.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

1 kommentar:

Karin Berg sa...

fin bild. Där går jag varjedag... =)