lördag 15 augusti 2009

En kändis

I dag har vi varit på Arlanda och hämtat hem amerikadottern. När vi ändå var i krokarna stannade vi hos stockholmsdottern med sambo och åt frukost. Jättegott eftersom jag gick upp redan strax efter kl 4 i morse.

Det jag egentligen ville få fram med detta är att på Arlanda såg vi en kändis. Jag fick länge stå och fundera på var jag sett honom förut, men jag var ganska säker på att han är idrottare.



Hoppas ni ser vem det är! Bilden är dålig för jag skämdes så och ville inte att han skulle märka att jag tog den.

Till sist kom vi i alla fall på både vad han heter och vad han pysslar eller pysslat med för idrott.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

1 kommentar:

Bitten sa...

Eftersom ingen ändå ser vem det är kan jag avslöja att det är Staffan Strand, höjdhoppare i skuggan av Stefan Holm.