lördag 20 juni 2009

Show me yours and I'll show you mine 19



K och jag tillbringade hela midsommaraftonskvällen helt ensamma, för första gången under våra 35 år tillsammans. Jo, visst är jag glad att vi inte hade bjudit in en massa vänner. Även om de är supertrevliga allihop hade jag nog blivit tokig innan kvällen eftersom vi inte har något kök. På dagen var i alla fall sonen här och bjöds på sill och färskpotatis. Jordgubbarna köpte han på vägen hit, eftersom vi glömt att köpa i den allmänna förvirringen. Ingen midsommar utan jordgubbar!

Se fler midsommarbilder här.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

9 kommentarer:

Klimakteriehäxan sa...

Jobbade i går, så sillen har fått vänta till i dag. Jag är galen i jordgubbar, måste ha!!! Ofta!!!

whatthefuckdotcom sa...

Å så gott!!!! Vi hade också glömt köpa jordgubbar och igår var allt slut, mutter, mutter

kaxi sa...

ojojoj:) Vi har inte som tradition att äta jordgubbar till midsommar. Läcker bild.

foto CHIP sa...

Den tallriken skulle jag vilja ha här och nu! MUMS!
Lyckost!

Vita Stunder sa...

Så gott!
Jätteläcker bild!

Ha en fortsatt fin helg :)

Lotta sa...

Så,gott det såg ut =)
Här hade vi jordgubbstårta, inte helt fel det heller!

Lotta sa...

Ser väldigt gott ut det där =)
Vi hade jordgubbstårta, inte helt fel det heller!

Pz2 sa...

Jösses vad gott!

cat sa...

Jag håller med om att det inte är riktig midsommar utan jordgubbar.
Vi hade också så röda och fina som ni:)