söndag 29 mars 2009

Mysstund à la Earth Hour


Så här mysigt hade vi i går kväll mellan kl 20.30 och 21.30. "Feststämningen" grumlades dock lite av min föregående snubbelolycka på grund av att ett Ikeapaket med en byrå låg i vägen. Jag slog mig halvt fördärvad och gnyr som en gödkalv vid slakt, både när jag går och när jag ska vända mig i sängen. Höger pekfinger är också ungefär en tredjedel tjockare än vänster, men det är nog bara en stukning. Vad som hänt med höften törs jag inte ens tänka på, hörde bara hur det brakade i den vid fallet. Men jag jobbar ju på ortopeden så jag sjåpar mig inte för det. Den är nog inte bruten i alla fall, snarare någon muskelskada. Det är nog bättre i morgon! Med betoning på nog.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

1 kommentar:

Hanna sa...

Men stackare! Vilket elände.