lördag 7 mars 2009

Jag vill också klaga



Jag tror att jag också ska skriva till Ingvar Kamprad och klaga på Ikea. Han verkar vara en bra karl. Jag vill klaga på att den sängstomme vi bestämt oss för att köpa har utgått. Den finns numera bara i brunsvart. Men det hade vi ju kunnat räkna ut. Det är inte ofta det man bestämt sig för att köpa finns på lager och ingen vet när det kommer hem heller. Att varor utgår måste man tydligen också ha i beräkningen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

4 kommentarer:

Nillano sa...

Jag har den där sängen i ek :D

Jenston sa...

Jag borde anmäla ett feltillverkat skrivbord!

Anna sa...

Du kanske hittar en begagnad i www.iloveikea.se

Bitten sa...

Anna: Tack för tipset! Jag visste inte ens att den sidan fanns. Ska kolla där en annan gång om det kniper.