onsdag 4 februari 2009

En till sexig utmaning

Jag har fått en utmaning från Baronessan.

Reglerna är som följer: Gå in i din 6:e fotomapp och plocka fram din 6:e bild och skicka sen utmaningen vidare till 6 nya bloggare.

Jaha, då ska vi se. 6:e mappen och 6:e bilden. Men titta, det är en bild på Wille. Nu tror ni förstås att jag bara ha foton på Wille, men jag har faktiskt annat också. Så det så.


När jag tittar efter lite noggrannare tycker jag att han ser lite fyrkantig ut. Visst gör han? Och svansen ser ut att vara jättelång och smal. Mycket underlig bild.

Nu går utmaningen vidare till Caroline, Nillano, Karin, Sus klurar, Hanna och Camillas lilla blogg.

Det är naturligtvis frivilligt att delta, om ni inte känner för det kan ni bara låtsas som det regnar. (Men ni får horn i pannan, svart tunga, röda ögon och grönt hår).

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

5 kommentarer:

Hanna sa...

Du har blivit utmanad av mig också!! :-)

Nillano sa...

Hej, tack för utmaningen, fick en av jomari förut idag med... antar utmaningarna men dom görs först efter flytten fullt upp nu.
Tack, näsa vecka nångång. Påmin gärna :D
Hoppas allt är bra med dig?!
Tack... behövs.. alltid, flytta är jobbigt.
kram

Hanna sa...

Vilken mysig bild! Utmaningen är antagen!

Baronessan sa...

Har man en Wille så är det klart att han ska fotas. Helst hela tiden! Det där med fyrkantigt är inte så underligt, men när de börjar bli trekantiga får man byta kattmat :)

Sus sa...

Jag har aldrig sett en fyrkantig katt förr...