måndag 19 januari 2009

Stora deppardagen

Jag tror inte att jag varit mer deppig i dag än jag var i går eller förrgår. Jag till och med skrattade åt bedrövelsen på jobbet, det är inte värt att deppa för att hela rummet är fullt med halvfärdiga journaler. Högarna växer för varje dag, men man kan ju faktiskt bara göra en sak i taget och det får väl bli som det blir.

Annars hade jag mycket att deppa för i dag:
Det snöade i morse och det innebär ju att det blir halt, folk ramlar och bryter sig och då får jag ännu mer journaler att skriva och samla på hög.
Måndag är alltid måndag, den tråkigaste dagen på hela veckan.
Har knappt inga pengar kvar och det är en vecka kvar till lön.
Inga ungar är hemma så det är ganska tyst och långsamt.


Det är absolut inget att se på tv. Jag avstår från att titta på Idrottsgalan, det är ju samma stuk varje år. Samma tråkiga tacktal och nästan samma människor. Och det är ingen som kämpat väl och kommit på 112:e plats i OS som är nominerad till något pris. Alla har redan kommit först och fått medalj.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: