onsdag 10 december 2008

Vindens skugga


Efter att ha sovit i flera timmar på grund av det här jädrans virusangreppet jag fått, är jag nu tillbaka vid datorn. Det måste vara någon sorts magnet inbyggd som gör att jag inte kan hålla mig borta. Förr kunde jag känna samma dragningskraft till en bra bok, men numera har jag aldrig tid att läsa (eftersom jag sitter vid datorn så mycket), och om jag får för mig att slå upp boken så tröttnar jag efter en halv sida, eller somnar efter bara några rader. För övrigt har jag läst samma bok sedan i somras och det säger väl allt. Det är i och för sig en riktigt bra bok, en av Spaniens mest populära romaner i modern tid har den kallats, och heter ”Vindens skugga” av Carlos Ruiz Zafón. Men nu funderar jag allvarligt på att ställa den i bokhyllan eftersom jag knappt ens kommer ihåg vad som hände i början på boken. Tråkigt men sant.

Här finns recensioner av "Vindens skugga" av Carlos Ruiz Zafón.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

1 kommentar:

Le Loup sa...

Jag skulle ha sagt "krya på dig!" igår, men glömde bort det... Så jag säger det idag istället. :)