fredag 5 december 2008

Robin med stenansiktet utslagen

Det blir alltså Kevin och Alice som går till final i Idol 2008. Som jag trodde för länge sen. Det är ju kul att det blir en kille och en tjej. Robin har faktiskt växt i mina ögon, han har en härlig röst, men någon bra och underhållande artist är han inte. Det som slog mig i kväll är att han inte har någon mimik, han är helt stel både i ansiktet och i hela kroppen när han sjunger. Däremot skulle jag kunna tänka mig en platta med honom att ha i bilen med sådär lagom trallvänlig musik som man kör så bra till.



En som redan är en fullfjädrad artist är däremot Kevin. Alice har väl en del kvar att lära, men hon är ju så ung och har framtiden för sig. Jag tror att Kevin tar hem segern i Globen, men å andra sidan trodde jag ju att Amanda Jensen skulle vinna förra året ...

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: