fredag 12 december 2008

Jämnt skägg


Bert Karlsson, en av experterna som tippar vem som vinner Idol. Tycker att Kevin förtjänar att vinna, men säger samtidigt att han inte är en sån stor artist.

Efter att ha hört Kevin och Alice sjunga sina tre låtar var så tycker jag faktiskt att det är jämnt skägg. Kevin är jätteduktig, men det är Alice som berör mig. Jag fick faktiskt gåshud några gånger, vilket aldrig hänt när jag har lyssnat på Kevin. Men som sagt, vem som helst kan vinna och jag tycker inte att Kevin var så överlägsen som alla har tippat. Jag hoppas på Alice.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tycker faktiskt oxå att det var bra jämt. Jag tycker nog att så bra som Alice var igår har hon inte varit förut. Båda hade förtjänat vinsten baserat på bara igår.