torsdag 25 december 2008

Bingolottostuk på SVT


Va!! Lasse Kronér i lila bingolottostudio på julafton. Så sa K i alla fall och han associerade alltså till Löfbergs Lila. Han tyckte som många andra att den lila färgen inte var så julig när Lasse Kronér skulle tända ljuset innan Kalle Anka, och jag måste nog hålla med. Lila är väl inte min favoritfärg direkt, men tydligen ingår det i SVT:s nya profil att de ska marknadsföra den lila färgen. Japp, så är det.

Ett program som kanske hade ett mer rosa skimmer över sig var i alla fall "Bonde söker fru." Mycket romantiskt med Magnus som friade till Emma. Det var nästan så jag fällde en liten tår, de var ju så söta och kära på riktigt. Jag tror faktiskt stenhårt på kärlek vid första ögonkastet och att det kan vara svårt att få kärlek att växa fram, antingen så finns det där lilla extra där på en gång eller inte. Men det är ju vad jag tror.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag gillar lila men ger inte mkt för varken Lasse K som julvärd eller bonde söker fru-idén.

förresten lila, det är ju en påskfärg...

The Bride sa...

Kärlek vid första ögonblicket. Det tror jag också på! Härligt!