torsdag 6 november 2008

Pinsamma bönder




I går kväll var jag ensam hemma så för att fördriva tiden lite slog jag på tv:n och tittade på bönderna som söker fruar. Förut om åren har jag tyckt att det var ett rätt underhållande program, men nu tycker jag att det bara är pinsamt. Jag har lite svårt för övertrevliga karlar, det blir bara för mycket. Det känns som om Magnus verkar vara lite för desperat och Pers damer likaså, de verkar mer än normalt angelägna om att få karln i säng. Den enda som inte är lika angelägen är väl Hanna, men pojkarna verkar inte vara mycket att hålla i handen när åskan går, de är ju knappt torra bakom öronen. Och resten känns som fjollor.

Det enda som var av intresse i går var varför Helle, den enda som Magnus verkar seriöst intresserad av, var tvungen att lämna programmet. Synd, för mellan dem kunde man ana lite spänning i alla fall. Inte fick vi veta vad som var viktigare än kärleken heller.

Här kan ni läsa om programmet.
Bild:TV4

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer: