onsdag 12 november 2008

Allt i ett - djursex och gurkor


Allt är normalt, enligt Inge och Sten, det danska sexualupplysningsparet, men vad är det egentligen för allvarlig störning såna människor som sysslar med sånt här lider av? Tydligen finns det inte några enkla psykologiska förklaringar till varför människor vill ha sex med djur. Somliga får en kick av att vilja ha sex med någon som är mentalt underlägsen, och det spelar visst ingen roll att det är ett djur i stället för en människa. Jag tycker att det låter helt otroligt att det finns ett nätverk som samlas på platser runt om i Sverige för att utnyttja djur sexuellt. Helt vidrigt och sjukt anser jag.


Inte alls lika vidrigt är det däremot att diskutera och bestämma vilken gurka som är bäst, den raka eller den krokiga. Snart ska EU:s förvaltningskommitté rösta om att dra ner på antalet produkter som berörs av EU:s tvingande normer, bland annat ska alltså gurkorna diskuteras. För att gurkorna ska hamna i klass extra ska den vara välformad, praktiskt taget rak och minst 30 centimeter lång. Det kan verka löjeväckande att diskutera hur gurkorna ska se ut, men faktum är att när jag står där i affären och ska köpa gurka så väljer jag alltid en rak gurka före en som är krokig.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Inge och Sten!? Lever de? Skriver de fortfarande? Jag tror det var under 60- eller 70-talet jag minns dem från.

Organisation för de som har sex med djur - ja, mycket ska man höra innan öronen trillar av...

Bitten sa...

Nja, jag vet inte om de lever, men de sa ju jämt att allt är normalt.

Anonym sa...

Nej till djursex? Skriv på hos mumari.se

Magdalena and Co in US sa...

Jag fixar faktiskt knappt ens att läsa om det. Är vansinnigt blödig när det gäller djur som far illa. Ha en bäst dag!