tisdag 28 oktober 2008

Garanterat utan fullkorn


Jag har köpt nytt nattlinne. Nästan ett sådan som hon på bilden har. Tänk er ett sådan svart, sexigt nattlinne på mig; en 50-åring med 10 kilos övervikt. Det är ju inte riktigt lika snyggt. Men det är ganska skönt att sova i. Förutom att tuttarna liksom "hoppar ut" när jag vänder mig i sängen. Men det är smällar man får ta, om man vill vara snygg på nätterna. Jag kanske inte skulle ha ätit så många nyckelhålsmärkta Delicatotårtbitar. F-n, jag trodde ju de var nyttigare än andra, men Livsmedelsverket har nog rätt. Chokladglaserade tårtor är nog inte så bra för figuren. Delicatos tårtannonser tas nu bort och de har skickat nybakade chokladtårtor till Livsmedelsverket som plåster på såren. Ganska smart av dem.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

1 kommentar:

CrimsonAnna sa...

Tycker det var charmigt gjort av Delicato.
Tjusigt nattlinne-har insett jag behöver lite fler fina nattkläder nu när jag har en pojkvän att mysa med.

Din utmaning kommer att besvaras inom de närmaste dagarna