torsdag 23 oktober 2008

Bloggportalens lista över populära bloggar i NA


Det har varit mycket snack om bloggar på jobbet den senaste veckan. I kväll har NA listan på de 10 populäraste bloggarna i Örebro med omnejd enligt Bloggportalen och där finns ju Mad World med. Många nyfikna har naturligtvis tittat in i kväll och det ska bli intressant att höra om det är någon som säger något mer på jobbet. Somliga är ju lite nyfikna att höra om bloggen, men kan inte riktigt förstå vad bloggandet går ut på. Men de flesta vet ändå inte om att det är jag som skriver här.

Här finns lite mer inlägg om bloggar och bloggande som jag hasplat ur mig under året.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

4 kommentarer:

hannamia sa...

wow! grattis till andraplatsen! sa haftigt att det ar med i na ocksa :)

Anonym sa...

Grattis till dina framgångar, det är lätt att komma på listan en dag men att hållas där visar på att dina läsare kommer tillbaka. Ha en trevlig helg!

Anonym sa...

verkligt vacker blogg du har. Julgranen behöver nog få vara kvar till 2010, och jag får lyfta på hatten och gratta till att du fått bloggsilver på Örebros 10-i Topp blogg.
Kommer tillbaka fler gånger om jag får
pappa B

Magdalena and Co in US sa...

Grattis, vad kul!
Måste in och kika på listan :)