söndag 21 september 2008

Otur i spel men tur i kärlek


Tja, inte har jag MVG i kärlek, men ganska bra koll i alla fall. Jag har gjort det stora kärlekstestet. En del ganska kluriga frågor, men de flesta väldigt lätta. Jag har i alla fall klarat mig bra med kärleken, fast jag inte kan alla frågor, det handlar nog mer om känsla än teoretisk kunskap. Hav tröst alla som inte klarar sig så bra i testet, nu finns spelet som lär dig allt om kärlek, dig själv och hur du hittar den rätta. Marie Hagberg har skrivit flera böcker i ämnet dejting och nu lanserar hon sitt första relationsspel, som fått namnet Catch.

Vill du veta mer? Läs här i så fall.

"Det är bara otur att inte bli älskad, men det är en olycka att inte kunna älska." (Albert Camus)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: