onsdag 10 september 2008

Andas bör man


Nu är E-Type sur och känner sig nära nog våldtagen för att hamburgerkedjan Max använder hans låt i en reklamfilm. Själv står jag bara inte ut med E-Types låtar, alla låter exakt likadant, väldigt entoniga och gjorda i ett datorprogram, det kan ju även den som är tondöv höra. Je höll på ett tag och gjorde låtar i det programmet och de hade exakt samma sound. Dunka, dunka, dunka. Jag förstår nu varför jag har fått olustkänslor varje gång jag sett reklamen, det är för att låten är i ett dåligt E-Typestuk. Dock är nog E-Type mest sur för att han inte fått ett ruttet öre för att Max använder hans låt. Jag tycker att han kanske ska söka vård för tydligen har han varit alldeles paralyserad två, tre veckor och varje gång reklamen dyker upp i tv sitter han och tittar på den utan att andas. Det låter inte bra, andas bör man annars dör man. Jag upptäckte förresten att han är 43 år, det är väl hög tid att han klipper sig och skaffar sig ett jobb.

Enl Aftonbladet vann tydligen E-Type mot Max och de ska nu dra tillbaka reklamfilmen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Inga kommentarer: