tisdag 24 juni 2008

Jag skippar allsången

AllsångSkansen börjar i kväll. Jag tror att jag hoppar det i år igen, det är inte riktigt min grej. Arja Saijonmaa är tydligen det största dragplåstret i sommar och det säger väl att om kvaliteten på det programmet. Jag kan inte förstå hur "allsången" har kunnat bli så populär, det är ju skittråkigt. Såg en dokumentär om programmet och folk köar ju redan dagen före för att få bra platser, sedan slåss de om platserna och nåde den som sätter sig på "fel" ställe. Då blir det handgemäng. Ja, det kan ju hållas, de som tycker det är kul.


Jag tror jag ska se "Morden i Midsomer" som kommer efter allsången. Det är säsongstart för 7 nyinspelade avsnitt med Tom Barnaby som löser mordgåtor i grevskapet Midsomer. Det är precis lagom tempo för mig.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer: