onsdag 25 juni 2008

Alltid är det väl någon som nappar‏


I dag har verkligen min stora trötthet dominerat dagen och jag har gjort en massa konstiga saker. Jag har lyckats skicka rörpost till mig själv, skrivit helkonstiga saker och vänt på bokstäverna hit och dit så det blev helt obegripliga ord, jag har svarat helkonstigt i telefonen och lyckades också tappa telefonluren när jag hade någon på tråden från akutmottagningen. Jag orkar inte mer, jag vill ha semester!!!!


Tänkte att lite nyhetsläsning skulle kunna pigga upp på eftermiddagen och upptäckte att nu är Mona Sahlin ute efter att få tillbaka väljare till nästa val. Hon säger att hon ska riva upp beslutet om FRA-lagen om det blir en s-seger 2010. Mona Sahlin vill också ha mer insyn för medborgarna, och så vill hon skärpa kraven på vad FRA ska få söka efter. Ja, det var väl inte annat att vänta, att någon (och såklart Mona Sahlin) skulle försöka rida på protestvågen mot FRA för att sno åt sig lite sympatier. Vänsterledaren Lars Ohly har tidigare sagt att han vill riva upp lagen vid ett maktskifte och att han informerat Mona Sahlin om det.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: