torsdag 15 maj 2008

Britney i sexvideo


Jag har väl aldrig direkt gillat att läsa skvallertidningar, men i dag när jag satt i jobbets fikarum och drack mitt eftermiddagskaffe i min ensamhet fick jag tag på en skvallertidning och satt och tittade lite förstrött i den. Då dök det upp en doktor som var sugen på fikabröd (fast det fanns inget gott, bara skorpor) och han slog sig ner i andra änden av soffan och började också läsa en skvallertidning. Han kommenterade hela tiden vad han såg och visade mig bilderna också. Vi hade det riktigt mysigt i vår lilla skvallertidningsvärld.

I min tidning stod det bl a om Britney Spears och hennes brokiga liv. Nu lär visst hennes expojkvän bjuda ut en video där han ligger med henne. Den ska ha spelats in på ett hotell i Mexiko i januari och det går rykten om att videon börjar med att hon strippar och hade bara en rosa peruk på sig.

Allt som står i tidningen är ju inte sant, men allt är möjligt när det gäller Britney Spears. Jag slutar aldrig att förvånas.

Inga kommentarer: