tisdag 25 mars 2008

Osexigast eller sexigast, vilket är värst?

Varför måste man överhuvudtaget rösta om vem som är osexigast i världen? Jag förstår inte vitsen, vem man tycker är sexig är väl väldigt individuellt. Sexigheten sitter väl inte bara stora silikonbröst, botox och läppar som är stora som hus? Läste om att Herrmagasinet Maxims läsare har röstat fram Sarah Jessica Parker till världen osexigaste, följd av Amy Winehouse. Trea på listan är Sandra Oh från ”Grey’s Anatomy”, på fjärde och femte plats kommer Madonna resp Britney Spears. Jag är ju kvinna så jag kan väl inte bedöma hur sexiga de är, men jag har svårt att tänka mig någon av dem som osexig. Hur som helst tycker jag inte det är någon merit att någon utses till världens sexigaste heller, så det kvittar väl för min del. Jag tycker bara det är sorgligt att alla är så utseendefixerade, sexigheten kommer väl liksom skönheten inifrån.

1 kommentar:

Anonym sa...

med tanke på att de som betraktas som osexiga ändå är rätt så snygga så känns det ju som om jag själv skulle hamna på plats 10000000000000000000000000000000000...ngt sånt..c:a.