tisdag 19 februari 2008

Bloggberoende, jag?

Je säger att jag är bloggberoende. Det kanske jag är, men i stället för att sitta framför tv:n och glo på värdelöst skräp är det väl bättre att läsa om sånt som är intressant. Man kan hitta mycket roande och snaskig läsning. Det bästa är att man kan välja precis vad man vill läsa, om det inte är bra hittar man snart något annat som är intressant.

Även om jag inte har så mycket att tillföra och inte skriver något roligt är det kul att blogga, och jag uppskattar när jag får reaktioner i form av kommentarer från kända och okända. Kommentera mera! Jag vet att ni läser...

Hej, hej, Je som talar.
"Jag är bra på att vara själv,
men usel på att vara ensam."
/Lasse Lindh

(Je var tvungen att lägga sig i när hon "råkade" gå förbi mig).
Nu ska hon åka på inflyttningsfest till Mickel Räv med kompisen S.

Inga kommentarer: