lördag 15 december 2007

Julklappsköp

Man undrar ibland vad man ska köpa i julklapp åt vissa, men kommer till slut fram till att presentkort är det bästa ändå. Köpte två, ett till M på en "fin" klädaffär och ett till P i en annan lite mindre fin, men jag tror att hon handlar där rätt ofta. Skulle köpa något mer åt Je, men kan göra det en annan dag nästa vecka. Hon får ju en rätt dyr sak så hon behöver bara några småsaker också.

Vi köpte julgran också, en grön. K skojade med Jo på msn om att det var modernt med alla färger på gran i år. Hon tyckte inte det var lika roligt...

Eftersom Je är hos ML i Sthlm så åt vi kött till kvällsmat, med klyftpotatis och tsatsiki. Hon är förresten sjuk, så hon orkade/kunde inte gå på konserten med MM på Hovet. Jag sa till henne att ta det lugnt och vila och jag tror hon tyckte det var bra att jag sa det. Jag tror hon mycket hellre ville vara kvar hos ML än gå på konsert...

Inga kommentarer: